جی پی اس گارمین مدل map 78s

8,250,000 تومان

مشخصات جی پی اس دستی گارمین مپ 78s

ابعاد دستگاه (W * H*D) : (۳*۱۵.۲*۶.۶) سانتی متر
طول عمر باطری : ۲۰ ساعت
نوع باطری : دو عدد باطری AA
نمایش اطلاعاتی مانند طول و عرض جغرافیایی ، ارتفاع از سطح دریا ، سرعت و فاصله
تعداد ثبت نقاط(Waypoints) : ۲۰۰۰ نقطه
تعداد ثبت مسیرها (Route) : ۲۰۰ مسیر
تعداد ثبت ردپا (Track) : ۱۰۰۰۰ نقطه در ۲۰۰ خط سیر
دارای ۷/۱ گیگا بایت حافظه داخلی
صفحه نمایش رنگی همراه با نقشه پایه
محاسبه مساحت
ارتفاع سنج بارومتریک
قطب نمای الکترونیکی
امکان استفاده از کارت Micro SDبصورت حافظه خارجی
امکان ارسال دیتا در دستگاه مشابه بصورت Wireless
قابل اتصال به کامپیوتر
امکان شناور ماندن بر روی آب

ناموجود

توضیحات

جی پی اس گارمین مدل map 78s

جی پی اس گارمین مدل map 78s , قیمت جی پی اس گارمین , جی پی اس ضد آب , بهترین مدل جی پی اس دستی گارمین , خرید اینترنتی جی پی اس گارمین , جی پی اس مناسب کوهنوردی , جی پی اس مناسب طبیعت گردی , گارمین دریایی , جی پی اس دریایی گارمین , نقشه جی پی اس گارمین

 

جی پی اس دستی گارمین

شرکت گارمین با تولید جی پی اس تخصصی همیشه جزو برترین ها است . جی پی اس دستی گارمین مصارف مختلفی دارد . برای استفاده در ورزش ، مهندسی ، کشاورزی و بسیاری از زمینه های مختلف کاربرد دارد .

با داشتن یک عدد جی پی اس دستی گارمین و یا ساعت ورزشی گارمین ، بسیاری از نیازهای ورزشکاران را تامین میکند . به دلیل استفاده از متریال عالی در این جی پی اس ها ، ارزش مبلغ به جنس خیلی عالی است . کاربردهای مختلف باعث انتخاب هر یک از مدلهای گارمین میشود .

جي پي اس GPSMAP 78s با قابليت شناوري روي آب

جي پي اس مستحکم GPSMAP 78s براي علاقمندان قايق سواري و ورزش هاي آبي که مي خواهند بهترين تمرين و ورزش خود را داشته باشند ، داراي ويژگي هاي قطب نماي سه محوره، ارتفاع سنج بارومتريک، نقشه هاي رنگي، گيرنده فوق العاده حساس، قالب جديد لاستيکي دربرگيرنده در کناره ها، بهاضافه شيار ميکرو اس دي براي بارگذاري نقشه هاي بيشتر است.

سير و سفر با  جی پی اس گارمین map 78s

جي پي اس GPSMAP 78s داراي نقشه پايه جهان است و شما به راحتي مي توانيد به هر جايي سفر کنيد. مانند ساير جي پي اس هاي سري ۷۸، جي پي اس ۷۸s نيز داراي استاندارد IPX7 براي مقاومت در برابر آب و حتي قابليت شناوري در آب را دارد.

پيدا کردن جهت در جي پي اس GPSMAP 78s :

داراي يک قطب نماي سه محوره داخلي الکترونيکي است که حتي زماني که ايستاده ايد و جي پي اس را بصورت شيب دار در دست داريد، جهت قطب شمال را نشان مي دهد. فشارسنج بارومتريک آن تغييرات جزئي فشار را براساس ارتفاع دقيق پيگيري مي کند، شما مي توانيد وضع فشارسنج بارومتريک را بطور دائمي پيگيري کنيد، و نگاهي به تغييرات آب و هوا داشته باشيد.

جی پی اس گارمین مدل map 78s

جی پی اس گارمین مدل map 78s

اشتراک گذاري بصورت وایرلس map 78s

جي پي اس GPSMAP 78ss به شما اين امکان را مي دهد تا نقاط مسير، مسيرهاي طي شده، مسيرها و ژئوکاشه ها را بصورت بي سيم با ساير وسايل سازگار به اشتراک بگذاريد. بنابراين اکنون مي توانيد موقعيت محل ماهيگيري مورد علاقه تان را براي اين که دوست تان آن را پيدا کند، براي او ارسال کنيد. به اشتراک گذاري اطلاعات آسان است. براي انتقال اطلاعات به دستگاه جي پي اس مشابه فقط کافي است تا “ارسال” (“send”) را فشار دهيد.

حفظ موقعيت با قدرت بالا آنتن دهی

با آنتن جي پي اس چهارگوش فوق العاده حساس،گيرنده جي پي اس WAAS فعال و ماهواره پيش بيني کننده HotFix، جي پي اس GPSMAP 78s موقعيت شما را به سرعت و دقت مشخص مي کند و حتي در مناطق پر پوشش و دره هاي عميق، موقعيت را مشخص مي کند. برتري آشکار: چه هنگامي که در جنگل هاي انبوه هستيد و چه نزديک ساختمان ها يا درختان بلند، در شرايطي که بيشترين نياز را به پيدا کردن مسير داريد، مي توانيد روي کمک جي پي اس GPSMAP 78s حساب کنيد.

جی پی اس گارمین مدل map 78s

جی پی اس گارمین مدل map 78s

قابلیت افزودن نقشه در جی پی اس گارمین

افزودن نقشه هاي بيشتر با مجموعه اي از نقشه هاي توپوگرافي، نقشه هاي دريايي و نقشه هاي مسير روي ميکرو اس دي امکان پذير است. با بارگذاري نقشه دريايي از روي ميکرو اس دي، امکان داشتن يک روز فوق العاده در دريا داشته باشد و يا در شهر و جاده با استفاده از نقشه شهري امکان مسيريابي پيچ به پيچ را در طول مسير داشته باشيد (نقشه هاي سازگار را در قسمت نقشه گارمين ملاحظه کنيد). شيار کارت حافظه داخل محفظه ضد آب باتري قرار دارد، بنابراين نگران نفوذ رطوبت نباشيد.

همچنين جي پي اس GPSMAP 78s از BirdsEye Satellite Imagery پشتيباني مي کند (نياز به ثبت نام دارد)، که به شما اين امکان را مي دهد تا تصاوير ماهواره اي را روي جي پي اس خود دانلود کنيد و آنها را با نقشه ها ادغام کنيد. علاوه براين جي پي اس ۷۸s با Custom Maps سازگار است، نرم افزار رايگاني که نقشه هاي کاغذي و نقشه هاي الکترونيک را به نقشه هاي قابل بارگذاري جي پي اس شما اضافه مي کند.

تخلیه اطلاعات در جی پی اس گارمین

شما گردش و سفر بزرگي داشته ايد و اکنون مي خواهيد فعاليت هاي خود را تجزيه و تحليل و ذخيره کنيد. به سادگي جي پي اس را به کامپيوتر و اينترنت وصل کنيد و با استفاده از Garmin Connect فعاليت خود را جز به جز تجزيه و تحليل کنيد و ترک ها را به دستگاه جي پي اس خود ارسال کنيد. اين سايت همه کاره به شما جدول فعاليت را ارائه مي کند که به شما اين امکان را مي دهد تا فعاليت خود را با استفاده از Google Earth روي نقشه مشاهده کنيد. ساير مسيرهاي آپلود شده توسط ميليون ها کاربر Garmin Connect را جستجو کنيد و تجربيات خودتان را روي Twitter و Facebook به اشتراک بگذاريد. شروع کار خيلي ساده است، بنابراين به Garmin Connect برويد، جستجو کنيد و به اشتراک بگذاريد.

مطلب آخر

جي پي اس GPSMAP 78s از فايل هاي GPX ژئوکشينگ براي دانلود ژئوکاشه ها و جزئيات درست به دستگاه جي پي اس پشتيباني مي کند. با عدم استفاده از کاغذ، شما نه فقط به حفظ محيط زيست کمک مي کنيد، بلکه راندمان کار خود را بهبود مي دهيد. جي پي اس GPSMAP 78s اطلاعات کليدي، شامل موقعيت، نوع زمين، سختي، نکات و توضيحات را نمايش داده و ذخيره مي کند، به اين معني که شما نيازي به نقشه چاپي و وارد کردن موقعيت ها نداريد. به راحتي فايل GPX خود را روي جي پي اس آپلود کنيد و به شکار ژئوکاشه ها برويد. جي پي اس باريک و سبک ۷۸s همراه حرفه اي شما در تمام فعاليت هاي فضاي باز است.

 

درباره شرکت گارمین

گارمین شرکت اصلی گروه شرکت‌هایی است که در سال ۱۹۸۹ توسط‌گری بول، مین کارو در ایالات متحدهٔ آمریکا بنیان‌گذاری شد.

این شرکت‌ها در زمینهٔ ساخت و تولید دستگاه‌های موقعیت‌یاب جهانی (جی.پی. اِس) فعالیت دارند.

گارمین در سال ۱۹۸۹ توسط‌گری بورل و کااو راه اندازی شد و اولین دستگاه جی پی اس آن به نام پرونَو با قیمت حدود ۲۵۰۰ دلار تولید شد. شرکت گارمین در سال ۱۹۹۵ با رشد چشمگیری مواجه شد و با تولید دستگاه‌های جی.پی. اس دستی فروشی معادل ۱۰۵ میلیون دلار را کسب کرد. با گسترش بازار جی پی اس، گارمین با تولید محصولات مناسب توانست گوی سبقت را از دیگر رقبای خود مانند ماژلان (Magellan)بگیرد؛ و یکه‌تاز بازار جهان شد. گارمین با توجه به طراحی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بینظیر خود توانست در بازارهای مختلف رشد چشمگیری نماید و به عنوان پرفروشترین محصولات در شناخته شود. محصولات گروه گارمین به ۶ بخش اصلی تقسیم‌بندی می‌شود

جی پی اس گارمین

جی پی اس گارمین

جی پی اس دریایی گارمین

جی. پی. اس دریایی: جزوه اولین محصولات شرکت گارمین دستگاه جی پی اس دریایی بود با توجه به گسترش صنعت دریانوردی گارمین توانست سهم خود را از این بازار گسترش دهد؛ و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات دریایی در دنیا می‌باشد.

جی پی اس دستی گارمین

جی پی اس دستی گارمین جزوه اولین محصولات پر فروش شرکت گارمین می‌باشد که در سال ۱۹۹۱ برای نیروهای نظامی آمریکا تولید گردید و سپس با گسترش استفاده در قسمت‌های مختلف مانند نقشه‌برداری و … تولیدات و مدل‌های مختلفی را تولید کردند.

جی پی اس خودرویی گارمین

جی. پی. اس خودرویی : در سال ۱۹۹۸ اولین جی پی اس خودرویی توسط شرکت گارمین جهت استفاده ناوبری برای خودروهای شخصی رو نمایی شد. از آن سال به بعد با تولید انواع مختلف از این گروه سعی کرده تا بهترین محصول را در اختیار کاربران قرار دهد؛ و همچنین همیشه یکی از شناخته‌ترین برندها در این گروه می‌باشد

جی پی اس هوایی گارمین

جی. پی. اس هوایی: در سال ۲۰۰۳ با خرید شرکت UPS که تولیدکننده پنلهای هواپیما و محصولات هوایی بود شروع به تولید جی پی اس‌های هوایی برای هواپیما، هلی کوپتر و غیره نمود.

جی پی اس ورزشی گارمین

محصولات جی پی اس ورزشی گارمین : با توجه به گسترش استفاده از جی پی اس، گارمین مدلی از جی پی اس را طراحی کرد که بر روی مچ دست بسته شود. این مدل علاوه بر انجام عملیاتی مکانی مزایای بسیاری بخصوص برای ورزشکاران داشت. سپس با گسترش ساعات‌های ورزشی در میان ورزشکاران گارمین مدل‌های ورزشی را ارائه داد که علاوه بر قابلیت‌های ورزشی امکان استفاده جی پی اس را هم محیا می‌کرد. در حال حاضر یکی از متنوع‌ترین محصولات گارمین در همین بخش می‌باشد.

فعلا نظری موجود نیست.

فقط مشتریانی که وارد حساب کاربری خود شده باشند و این محصول را خریداری کرده باشند میتوانند نظر بدهند.

محصولات پرفروش