کابینت آشپزخانه آماده پیش ساخته حاضری تبریز

کابینت آشپزخانه آماده پیش ساخته حاضری تبریز از جنس ام دی اف را میتوانید از فروشگاه دکوچوب ملکی تهیه کنید . بهترین و ارزانترین کابینت های پیش ساخته را در تبریز میتوانید از فروشگاه دکوچوب ملکی تهیه کنید.

کابینت در اندازه های شش متری و اندازه های بزرگتر را میتوانید به راحتی و با کمترین مبلغ از فروشگاه دکوچوب ملکی تهیه کنید . قیمت بسیار ارزان با تحویل فوری و جنس مرغوب از ویژگیهای این فروشگاه میباشد.. نگران نصب داخل آشپزخانه نباشید . چون این کابینتها به صورت پازلی و کمد کمد است . به راحتی داخل هر نوع آشپزخانه ای قابل نصب است. اگر اندازه های مخصوصی هم بخواهید برایتان سفارشی ساخته میشود.

کابینت آشپزخانه آماده پیش ساخته حاضری تبریز

از ویژگیهایی که فقط در فروشگاه دکوچوب ملکی میتوان یافت ، کابینت با ارتفاع هوایی ۹۰ و دو عدد جای ادویه بسیار کاربردی است . کابینت ممبران با روکش وکیوم رومی cnc شده جزو جدیدترین کابینتهایی است که از فروشگاه دکوچوب ملکی میتوانید تهیه کنید . دیگر نیاز نیست شما معطل یک کابینت ساز شوید . چون به راحتی میتوانید به فروشگاه دکوچوب ملکی مراجعه کنید و هز اندازه و مدل که مورد نیازتان است را خریداری کنید.

آدرس فروشگاه دکوچوب ملکی را میتوانید توی گوگل مپ و یا بلد سرچ کنید و از هر شهری که هستید به راحتی میتوانید تشریف بیاورید و ببینید . همچنین امکان ارسالا به همه شهرها وجود دارد .

تبریز جاده تبریز مرند صوفیان ، اول پل مایان از سمت پلیس راه صوفیان ، دکوپوب ملکی ۰۹۳۷۸۲۷۷۶۶۳